• Saltar a la navegación principal
  • Saltar al contenido principal
  • Saltar a la barra lateral principal

Alicante Live Music

Alicante Live Music

  • INICIO
    • CONTACTO
      • Envíanos tus Cartas al director
      • Envíanos tu crónica
      • Envíanos tus eventos
      • Envíanos tus fotos
      • Quienes somos
    • CUÉNTANOS TU PROYECTO
    • NUESTRAS TARIFAS
  • AGENDA
    • Agenda de la provincia
    • ESTA SEMANA
    • PROGRAMACIONES
      • OTRAS CIUDADES.
  • CULTURA DE PROXIMIDAD
    • Alicante Live
    • Elche Live
    • L´Alacantí Live
    • L´Alcoià Live
    • Les Marines Live
    • Vega Baja Live
    • Vinalopó Live
    • ¿Qué pasa en tu población?
  • LIVE
    • Música
      • Alicantin@s en Spotify
      • Festivales
      • Músic@s de Alicante
    • Arte
      • Exposiciones
    • Cine
      • Cartelera de Alicante
      • Estrenos
      • Cineclubs y Filmotecas
    • convocatorias
    • Escena
    • Gastronomía
    • Literatura
    • Lugares de interés
    • Nenicxs Culturetas
    • Radio ALM
    • Te puede interesar
      • #EstáPasando
    • Escapadas
  • REDES Y SUSCRIPCIONES
  • REVISTA – BLOG
    • CRÓNICAS
    • MINORÍA ABSOLUTA
    • NOTICIAS
    • OPINIÓN

Fiestas de San Juan de Xabia (Programación)

12/06/2018 por Alicante Live Music Deja un comentario

8 de junio, viernes

  • 17:00 h. DONACIÓ de sang a la sala polivalent del Portal del Clot, a l’Av. Trenc D’Alba, 2.
  • DISSABTE 9 DE JUNY: PROCLAMACIÓ DE LA REGINA
  • 10:30 h. XXII torneig d´Escacs Fogueres per a escolars al Casal de la Comissió de Fogueres a la Plaça de la Constitució, organitzat pel club d´Escacs de Xàbia.
  • 22:30 h. La Quintà 2018 “L´Esclafit, festa i enfit” eixirà en passacarrer des de la Plaça de l´Església fins la Plaça de La Constitució.
  • 23:00 h. Proclamació de la Cort d´Honor, Dames i Regina a la Plaça de la Constitució.
  • En acabar l´acte, actuació de l’orquestra LA TRIBU fins les 05:00 hores.

10 de junio, domingo

  • 09:00 h. XVI Open de Tennis Taula al Palau d´Esports, organitzat pel Club de Tennis Taula Xàbia.
  • 11:00 h. Partida de Pilota Professional en el Trinquet de Xàbia (programa a part).
  • 19:30 h. Passacarrer de la Cort d´honor infantil, Dames, Regina Infantil i Comissió Juvenil des de la Plaça de l´Església fins la Plaça de la Constitució.
  • 20:00 h. Proclamació de la Cort d´honor, Dames, Regina Infantil i Comissió Juvenil a la Plaça de la Constitució.

13 de junio, miércoles

  • 17:00 h. Muntatge de Cadafals a l’aparcament de l´Av. de Palmela fins les 21:00 hores.

14 de junio, jueves

  • 14:00 h. Obertura oficial dels casals de Penyes Sant Joaneres.
  • 19:30 h. PASSACARRER de la Cort d´Honor Dames i Regines des de la Plaça Marina Alta fins la Plaça de L´Església.
  • 21:00 h. PREGÓ de les festes a càrrec de les Regines i Autoritats Municipals.
  • 22:00 h. SOPAR DE CABASSET a la Plaça de la Constitució per a Penyes Sant Joaneres i poble en general, amenitzat amb l´actuació del grup local HAPPY FREUDS. La Comissió de Fogueres oferirà la beguda.
  • 00:00 h. Les penyes acompanyades de xarangues, cantaran a les imatges de Sant Joan. A continuació, discomòbil FOGUERES MUSICÓN a càrrec del Dj DANI WALLACE by AIBAX&BUP fins les 03:30 hores.

15 de junio, viernes

  • 17:00 h. III BAKANAL PONG a la penya La Bakanal.
  • 18:00 h. ENTRADA DE CARRETONS per a tots els xiquets a càrrec de l´Afició.
  • 19:00 h. ENTRADA DE 6 BOUS de la ramaderia BENAVENT. A continuació, PRIMERA VESPRADA DESAFIAMENT DE RAMADERIES entre les ramaderies BENAVENT i LA PALOMA, amb 3 vaques i 1 bou per ramaderia.
  • 21:30 h. RONDALLES amb el grup de Danses Portitxol de Xàbia, i en acabar, FINAL DE DIJOUS DE COMÈDIA al riurau d’Arnauda amb els monologuistes de Xàbia: Jaume Concòrdia, Carlos Talaverón, Raúl Diego i l´actuació especial del monologuista Oscar Tramoyeres.
  • 23:30 h. Actuació de l´orquestra DIAMONDS al Sector Freginal.

16 de junio, sábado

  • 08:00 h. DESPERTÀ organitzada per la quinta del 93 Fets a Estall, amb motiu del 25 aniversari i la Quintà La Rebolica.
  • 10:00 h. ESMORZAR “barbacoa” oferit per la Comissió de Fogueres, al recinte taurí de l´Avinguda de Palmela.
  • 11:30 h. CONCENTRACIÓ de totes les Quintades a la Placeta del Convent.
  • 12:00 h. DESFILADA de Quintades des de la Placeta del Convent fins el recinte taurí, on hi haurà JOCS POPULARS I CONCURS DE QUINTADES.
  • 18:00 h. CONCENTRACIÓ de totes les Quintades a la Plaça de la Constitució per donar començament al festival TUMBALEA REVOLUTION.
  • 23:45 h. Actuació de l´orquestra LA PATO, i continuació de TUMBALEA REVOLUTION fins les 05.00 hores.

17 de junio, domingo

  • 10:00 h. PARC INFANTIL al sector Freginal amb UNFLABLES I JOCS AQUÀTICS fins les 14:00 hores. S´oferiran entrepans i refrescs als xiquets assistents fins esgotar existències.
  • 18:00 h. ENTRADA DE CARRETONS per a tots els xiquets a càrrec de l´Afició.
  • 19:00 h. ENTRADA DE 6 BOUS de la ramaderia ASENSI. A continuació, SEGONA VESPRADA DESAFIAMENT DE RAMADERIES entre les ramaderies EL CALI i JOSÉ VICENTE MACHANCOSES, amb 3 vaques i 1 bou per ramaderia.
  • 21:00 h. Espectacle INFANTIL a càrrec del MAG YUNQUE a la Plaça de la Constitució.
  • 00:00 h. Espectacle musical A TODO TREN a la Plaça de la Constitució. En acabar, discomòbil fins les 04:00 hores.

18 de junio, lunes

  • 18:00 h. ENTRADA DE CARRETONS per a tots els xiquets a càrrec de l´Afició.
  • 19:00 h. ENTRADA DE 6 BOUS de la ramaderia COVES. A continuació, TERCERA VESPRADA DESAFIAMENT DE RAMADERIES entre les ramaderies COVES i ASENSI, amb 3 vaques i 1 bou per ramaderia.
  • 20:00 h. PLANTÀ de la Foguera Central a la Plaça de la Constitució i la Foguera Infantil a la Placeta del Convent. Col·labora La Quintà 2018 L´Esclafit, festa i enfit.
  • 22:00 h. CONCURS DE PAELLES al recinte taurí de l´Avinguda de Palmela. La Comissió de Fogueres oferirà l´arròs. El premi pel guanyador serà de 100 € (Inscripcions al baret dels bous fins el 17 de juny). A continuació discomòbil FIESTA CACHONDEO amb animació, llançament de bufetes, llepolies, pals LED, merchandising, màquina de confeti i fotógraf durant l´esdeveniment, amb els Dj´s JAVI MENGU i RAÚL ALBI com a Dj convidat, fins les 03:30 hores.
  • 22:30 h. Concert UNA NIT DE CINE a càrrec de la banda del Centre Artístic Musical de Xàbia a la Plaça de la Constitució.

19 de junio, martes

  • 18:00 h. ENTRADA DE CARRETONS per a tots els xiquets a càrrec de l´Afició.
  • 19:00 h. ENTRADA DE 6 BOUS de la ramaderia EL CALI. Acte seguit, EXHIBICIÓ ESPECIAL del millors animals de la ramaderia guanyadora del DESAFIAMENT TAURÍ FOGUERES XÀBIA amb la solta de 4 de les millors vaques, el millor jònec i el millor bou.
  • 21:00 h. Sopar de cabasset al Sector Freginal on la beguda correrà a càrrec de l´Associació de Veïns.
  • 23:00 h. Ball amb orquestra al Sector Freginal.
  • 00:00 h. GRAND PRIX per a totes les penyes i públic en general majors de 16 anys al recinte taurí (inscripció al baret dels bous fins el 18 de juny)
  • En acabar, discomòbil FIESTA PACHANGO, èxits d´ara i sempre a càrrec del Dj´s ISAAC PACHANGA i CARLOS BUIGUES, fins les 03:30 hores.

20 de junio, miércoles

  • 08:00 h. DESMUNTATGE de cadafals a l´Avinguda de Palmela fins les 18:00 h.
  • 18:00 h. II BIRRATLÓN entre penyes per a majors de 18 anys.
  • 21:30 h. SERENATA de la Tuna de Xàbia a les Regines i Presidentes.
  • 22:00 h. Sainet interpretat pel Grup de Teatre “Sal y Pimienta”, amb l´obra “Parque de Solteros”, al Sector Freginal.
  • 00:00 h. Actuació de l´orquestra MATRIX a la Plaça de la Constitució fins les 04:00 hores.

21 de junio, jueves

  • 12:00 h. PASSACARRER informal, visita als comerços del Centre Històric.
  • 18:00 h. PASSACARRER de la Cort d´Honor, Dames i Regines per visitar els diferents sectors de Xàbia. Els veïns del Sector Freginal oferiran un ví d´honor a la seua visita al barri. A continuació, visita a Duanes de la Mar i al Passeig del Tenista David Ferrer a l’Arenal.
  • 21:30 h. DANSÀ POPULAR al Carrer Nou amb el grup de Danses Portitxol.
  • 22:30 h. NIT DE ROCK amb l´actuació de TXARANGO, DOCTOR KRÁPULA, i els grups locals ARSÈNIC i DIÀSPORA a la Plaça de la Constitució.

22 de junio, viernes

  • 12:30 h. PASSACARRER de la Cort d´honor Dames i Regines per visitar els carrers engalanats al Centre Històric.
  • 13:30 h. CREMÀ de la Foguera del Centre de Dia a la Placeta del Convent.
  • 14:00 h. PAELLA GEGANT per a tot el poble al Parc Montaner.
  • 20:00 h. OFRENA DE FLORS a Sant Joan a la Plaça de l´Església, amb la confecció del tapís a càrrec de la Penya La Patxorra.
  • 00:00 h. Actuació de l´orquestra MONTECARLO a la Plaça de la Constitució fins les 04:00 hores.

23 de junio, sábado

  • 08:30 h. DESPERTÀ a càrrec de la Comissió de Fogueres.
  • 11:30 h. OFRENA DE RAÏMS I BACORES a Sant Joan. Durant el passacarrer tindrà lloc l´indult del ninot.
  • 17:45 h. CONCENTRACIÓ de totes les xarangues a la Plaça de la Constitució. Acte organitzat per la Penya Tots per terra.
  • 18:00 h. PASSACARRER DE XARANGUES pels carrers del Centre Històric.
  • 18:30 h. Taller de corones per a la NIT dels focs a la Plaça de la Constitució.
  • 19:00 h. III ENCONTRE DE XARANGUES a la Plaça de la Constitució. En acabar es lliuraran el premis a les xarangues, carrers engalanats, concurs de paelles i birratló.
  • 23:30 h. Tradicional NIT DELS FOCS DE SANT JOAN, declarada festa d´interés turístic local de la Comunitat Valenciana, amb la col·laboració de la Quintà del 25 aniversari Fets a Estall. Acte seguit, CREMÀ DE LA FOGUERA DE TRASTOS VELLS al Carrer Raval de Baix amb la col·laboració de la penya El Gerrot.
  • En acabar, espectacular CORREFOCS “NIT MÀGICA” de Xarxa Teatre, des del Carrer Raval de baix fins la Plaça de la Constitució.
  • Desprès, continuació de la festa amb la macro-discomòbil TRAKETEO WORLD TOUR amb els Dj´s JUANJO GARCÍA i PAUL SMITHS fins les 05:00 hores.

24 de junio, domingo

  • 08:30 h. DESPERTÀ a càrrec de la Quintà La Rebolica.
  • 10:00 h. PASSACARRER per arreplegar a la Cort d´Honor, Dames, Presidentes i Regines de la Quintà.
  • 10:00 h. SOLEMNE MISSA a Sant Joan a la Plaça de Xàtiva al Sector Freginal, al finalitzar la missa s´oferirà xocolate i dolços a tots els assistents.
  • 12:00 h. SOLEMNE MISSA en honor a Sant Joan a l´Església de Sant Bertomeu amb la participació del grup polifònic ARS NOVA.
  • En finalitzar la missa, MASCLETÀ a la Plaça de la Constitució. Acte seguit, VI D´HONOR a la Plaça del Conservatori.
  • 18:30 h. Concentració de la Quintà 2018, bandes de música i colles a la Plaça de la Constitució i tradicional foto amb la Foguera.
  • 19:00 h. PASSACARRER dels quintos, bandes de música i colles des de la Plaça de la Constitució fins el lloc de començament de les carrosses.
  • 19:30 h. CAVALCADA DE CARROSSES. En acabar, es farà un passacarrer de tota la Cort d´Honor, Dames, Presidents i Regines fins la Placeta del Convent.
  • 22:00 h. CREMÀ de la Foguera Infantil a la Placeta del Convent.
  • 23:00 h. Actuació de l´orquestra WONDER fins les 00:00 hores.
  • 00:00 h. CASTELL PIRO-MUSICAL de focs artificials a la Plaça de la Constitució.
  • Acte seguit, CREMÀ de la Foguera Central, i en acabar continuació de l´orquestra WONDER

Publicado en: Fiestas, Les Marines, Más Alicante



Si quieres promocionar tus eventos en la AGENDA CULTURAL más leída de la provincia de Alicante y llegar a más de 120.000 personas escríbenos al correo alicantelivemusic@gmail.com


 

Interacciones con los lectores

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Barra lateral principal

Nuestras redes sociales

icono-fbicono-twicono-inst

For You 👇

Alicante Live Music © 2022

X